Müügitingimused
- Müügitingimused kehtivad Päts Pitsakohviku kodulehelt pitsa.pats.ee toidu tellimisel.
- Päts Pitsakohvikus müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Kõik kodulehel müüdavate kaupade hinnad on eurodes.
- Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
- Teave kauba kohta on esitatud Päts Pitsakohviku veebilehelPäts Pitsakohvik vahetult kauba juures.
- Kauba tellimiseks tuleb valida tooted ja lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi Montonio Finance makselahenduse.
Makseid vahendab Montonio Finance
- Tasumine toimub väljaspool Päts Pitsakohviku veebilehte turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Päts Pitsakohviku arvelduskontole.
- Päts Pitsakohviku veebilehe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötlejale Montonio Finance.
- Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
Kohaletoimetamine
- Tooted tarnitakse kliendi valitud asukohta, kui klient on määranud tarneviisiks Kulleriga.
- Kui klient on valinud tellimusel ise järeletulemise, väljastatakse kaup Päts Pitsakohvikus, Vilde 4, Rakvere.
- Kulleriga kohaletoimetamise hind kujuneb kilomeetrite alusel: 1.1. Rakvere linna piires või kuni 4km – hind 3€ (al. tellimusest 10€ tarne tasuta), 1.2. alates kaugusest 5km ja enam kujuneb tarne hind 1km = 1€ (näiteks kaugus 6km = tarne 6€).
- Kulleriga kohaletoimetamise maksimaalne kaugus on hetkel 20km.
Taganemisõigus
- Pärast tellimuse kättesaamist ei ole ostjal õigus kaupa tagastada.
- Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt 1 tööpäeva jooksul kohvikusse, saates e-kirja aadressile pitsa@pats.ee või helistada telefonil: 322 3799.
- Kui Päts Pitsakohvikust ostetud kaubal on puudused, mille eest kohvik vastutab, parandab või asendab kohvik puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Päts Pitsakohvik ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
- Kaebuste korral pöördub Kasutaja Partneri poole kirjalikku taasesitamist võimaldaval moel. Suhtlusvõrgustikud ei ole kaebuste lahendamise kanal.
Vaidluste lahendamine
- Kui tellijal on Päts Pitsakohviku tellimiskeskkonna osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile pitsa@pats.ee või helistada telefonil: 322 3799
- Kaebuste korral pöördub Kasutaja Partneri poole kirjalikku taasesitamist võimaldaval moel. Suhtlusvõrgustikud ei ole kaebuste lahendamise kanal.